Haberler Deprem çocuklara nasıl anlatılmalı? Sabri Ülker Vakfı, referans kaynaklardan derlediği bilgiler ışığında çocuklarla deprem sonrası sağlıklı iletişim kurmanın yöntemlerini paylaştı.
Dijital Medya tüketimine holistik bakış GroupM Türkiye’nin “Future Roots of Media” raporu; beyana dayalı, davranışsal ve gerçekleşen veri olmak üzere üç başlık altında farklı kaynaklardaki çıktılardan hareketle tüketicinin medya tüketim davranışını holistik bir bakış açısıyla irdeliyor.
Haberler Z Kuşağı’na ulaşmanın en kısa yolu: oyunlar Markalar oyun ekosisteminde nasıl yer almalı? Oyun pazarlama ajansı PMG, Z Kuşağı’yla bağ kurmak için uygulanması elzem olan stratejileri paylaşıyor.
Global Benzettikçe kazandıran sanal av McDonald’s Filipinler’den oyun evrenindeki “markasız” ürünlerin keşfini gerçek ödüllere dönüştüren kampanya.
Global Farkındalık yaratan ses değişimi Arjantin’de oyun dünyasında cinsiyet ayrımcılığı hakkında farkındalık yaratan deney.
Makale Hello world YouTube’da Elon Musk’ın “Çocuğum ne okusun, ne öğrensin?” diye soran bir anneye verdiği cevabın videosunu izliyorum. Ben de bu soruyu kendime ve sektöre yöneltiyor ve iletişim için soruyorum: Anneye ne cevap vereceğim?
Global Kapsayıcı avatarlarla gerçek sanal güzellik Dove, oyunlarda kadın temsiliyetini değiştirme hedefinde.
Global Pringles’tan sıradışı bir iş teklifi Marka Train Sim World oyununda NPC olacak bir kişiyi 20 bin pound ücretle işe alacak.
Haberler Ecopreneur: Toyi Gezegen ve tüketici dostu girişimlerin hikâyelerini paylaştığımız Ecopreneur’un yeni konuğu çocukların yaratıcılığını artırırken plastik tüketimini azaltan oyuncak kitleri üreticisi Toyi.