Makale Kadın sadece bir müşteri mi? Biz sektör olarak toplumsal cinsiyet konusuna ne kadar hâkimiz? Ya da markalar dünyası olarak, kadınları bir müşteri kategorisinin ötesinde ne kadar anlamaya çalışıyoruz?
Makale Metaverse’ü tasarlamak Metaverse ve NFT ile ilgili beni heyecanlandıran tek bir şey var: Bu kavramların hayal gücünü müthiş bir hızla tetikleyecek olması ve buna bağlı olarak yeni sanat ve tasarım akımlarının ortaya çıkma ihtimali.
Makale Metaverse: Derebeylik mi ütopya mı? Metaverse bugünün büyük teknoloji firmalarının büyük içerik firmalarıyla birleşerek oluşturacakları derebeylikleri, krallıklar mı olacak? Yoksa merkezsiz, daha güvenli ve adaletli, algoritmaları davranışsal yanlılıklarımızı sömüren değil onları dengeleyen bir yeni evren kurabilecek miyiz?
Makale Reklamcının MetaGalaksi Rehberi Bu yazıda önümüzdeki ay en az üç defa sunumuna gireceğiniz bazı NFT fikirlerinin formülasyonunu açıklıyorum.
Makale 2021’in logoları ve 2022… Logo değişimi bir “gereksinimden” ileri gelir. Ve her markanın duyduğu gereksinim birbirinden farklıdır. Logo tasarım trendleri, işte bu nedenle uzun ömürlü ya da belirleyici olamaz.
Makale 2022 login seed phrase Yeni yıl arifelerinde klişeleşen trend konusunu seviyorum. Geçtiğimiz yıl sıklıkla duyduğumuz bazı başlıkların 2022’deki akıbetlerini biraz irdeleyelim.
Makale Popüler kültürün parçası olabilmek Son günlerde gittikçe daha fazla marka popüler kültürün bir parçası olmak için çabaladığından, Peloton vakası özellikle dikkatleri üzerine çekti. Tüketiciler televizyon karşısından çok sosyal mecralarda vakit geçirmeye devam ettikleri sürece bu gibi aktivasyonlar daha çok karşımıza çıkacak.
Makale Hey sen! Bütünlüklü ve çok değişmeyen bir Ben’e sahip olduğumuzu düşünürüz ama aslında çok katmanlı kimliklerimiz tetiklendiğinde tüketici veya seçmen olarak birbirinden çok farklı davranışlar sergilememiz mümkün.
Makale Tasarımın ödülü olur mu? Ödül tek başına bir yeterlilik göstergesi midir? Hayır. Yalnız şunu da unutmamak gerekir ki, tasarımcının aldığı ödülün mükâfatı sektördeki arkadaşlarının alkışları değil, müşterilerinin algısı üzerindeki etkisidir.
Makale 21. yüzyılda insan olmak ne demek? İnsanlık yıllardır küresel ısınmanın getireceği felaketleri anlatan bilim insanlarına kulak vermedi, neticesinde pandemi hayatımızı durdurdu. Yaşananların Brand Week’teki yansıması ne olabilir diye baktık ve kendimize şu soruyu sorduk: 21’inci yüzyılda insan olmak ne anlama geliyor?
Makale GG, WP Bir RPG’de oyuncu ve karakterinin arasındaki bağ, o oyuncu için dünyadaki her şeyden (gerçekten) önemli olabilir. Yarıda kalan oyuna devam etmek için tamamı ödenmiş tatilden erken dönülebilir veya son dakikada gelen bir Football Manager golü komşularınızla ilişkinizi sonsuza dek değiştirebilir.
Makale Eğilimlerin karşısında eğilmeyin Bir tasarımcı için dünya standartlarında iş üretmenin veya dev şirketlerin radarına girmenin yolu, var olan eğilimleri doğru kavrayıp uygulayabildiğini kanıtlamak mıdır? Gelin biraz düşünelim.