Medya İzleyiciye istediğini vermek ya da vermemek İçerik üreticileri, izleyicilerinin görmek istediklerine göre içeriklerini şekillendirirken, bu durum yaratıcı özgürlüğün kaybolmasına ve daha yüzeysel içeriklerin yayılmasına neden oluyor. Kültür teorisyeni ve stratejist Matt Klein, benzer bir durumun haber medyası için de geçerli olduğuna dikkat çekiyor.
Makale Medyanın 2025’i Unutmayalım ki medyanın gücü ve misyonu sadece iletişim değildir; medya, insanların hayatlarına dokunmak, ulaşmak istediğimiz kitlelerde anlamlı bir etki bırakmayı başarabilmektir.
Ajanslar MG Media’da üst düzey atamalar MG Media, yönetim kadrosunu yeni görevlendirmelerle güçlendirdi.
Felis Media Felis’te 2024’ün en iyileri Felis Ödülleri 2024’te Media Felis Bölümü’nde ödüle layık görülen işler karşınızda.
Medya 45 yıllık medya yolculuğunun sonu: Doğan Burda satıldı Doğan Holding, Doğan Burda’nın satışıyla 45 yıl önce girdiği medya sektöründen tamamen çekilmiş oldu.
Medya Haberciler gençleri nasıl çekecek? FT Strategies’in içgörü birimi direktörü George Montagu ile daha kapsayıcı bir medya ekosistemi yaratmanın yolları üzerine konuştuk.
Makale 2024’te izlenmesi gerekenler (Şu ana kadar) Başlığın uzun halini “Reklamcılar ve pazarlamacılar için” olarak düşünebiliriz. Bu yüzden birazdan okuyacağınız listeyi sanatsal bir değerlendirme gibi okumayın lütfen.
Makale Pozitif futbol her şeydir Futbol bir içerik ve kulüpler de artık eğlence medya şirketidir. Futbolun savaş arenası olarak yönetilmesi “eski” dünyadır. Negatiften beslenen içerikler reyting getirir ama değer yaratmaz. Uzun süredir saplandığımız bataklık tam da budur.
Makale Kutuplaşmadan çıkan bir kaynaşma hayali: Kızıl Goncalar Kızıl Goncalar, Türkiye’de yaşanan, laik-dindar kutuplaşması karşısında “taraf olmayan bertaraf olur” sözünü akla getiren bir risk alarak yola devam ediyor.
Global WARC’a göre medyada dünyanın en iyileri WARC Media 100 çalışmasının 2024 sonuçları paylaşıldı.
Blog Hikâyecilikte yeni mümkünler Son yıllarda ana akımda ve platformlarda yer alan dizilerde hikâyecilik adına değişen neler var? Toplumsal çatışma ve birliktelik, güldürü, aşk ve tarih anlatısına farklı bakabilen anlatımlar artıyor mu? Bu sorulardan da öte “tutan iş” artık hep tutar mı?