Fanta, dijital çizgi romanı ile global kampanyasını büyütüyor.
Fanta kısa süre önce başlattığı global kampanyasını, gençleri hedef alarak hazırladığı dijital çizgi roman ile daha eğlenceli hale getirmeyi amaçlıyor. Ogilvy & Mather tarafından yaratılan ‘Play Fanta’ isimli yeni kampanyanın en önemli unsuru ise oyun oynanabilen bir içeriğe sahip dijital çizgi roman olması.
190 ülkeye yayılan kampanyanın en önemli amaçlarından biri, gençlere eğlencenin değerini aşılamak. Coca-Cola Sparkling Brand Center yetkililerinden Wendy Clark kampanyaya ilişkin olarak, “Fanta gençlerin eğlence ve oyun dünyasının şampiyonu olmak istiyor” diyor.
Kaynak: Creativity Online
Kullanıcı adını ya da e-posta adresini gir. Sana bir e-posta göndereceğiz. Oradaki bağlantıya tıklayarak parolanı sıfırlayabilirsin.
Here you'll find all collections you've created before.